Freitag, 23. August 2013

Ahoj,jsem Káťa,přezdívka Kinney a Gee nějak opadla,není kdo by mě tak přezdíval ale řekla jsem si,že to nechám abych se tak směšně podepisovala na fotky.Poslední dobou to nemá smysl,lidé si kupují zrcadlovky a nafotí se samy nebo jim postačí telefon.Nevím,jestli mám zahodit svůj sen a nebo se do toho opřít,ale vždy v druhé možnosti přijde překážka.Znáte to,navrhnete si činosti co chcete dělat,číst a číst,psát i když víte že v tom nejste sakra dobrý ale baví vás to,háze rozházené myšlenky na papír které chápete jen Vy.Naučit se péct či vařit abyste druhému udělala radost,aby věděl že se o něho postarám.Ale mé výtvory končí v koši či nemají chuť.Chcete dělat tak dokonalého parťáka že byste se naučila na kytaru,ale k čertu kde nabrat nervy když máte kroprnělé prsty.A ježiš,jak mě by bavilo zpívat,že by se z toho lidi potrhali.A ježiš,jak já chci dělat dobrou věc,jak já chci pomoci čtyřnohým chlupáčům.Bojím se že to neunesu.Tak ráda bych se chtěla řídit Tomášovo slovama ,,mým vyznáním je optimismus" ale je tu moc bojím.
Je tu moc lidí,ač jsem očividně zlá,tak nechápu,nechci je chápat,hnusí se mi.Vyloženě.Stáhla jsem se do sebe,vzdala jsem to a věřím už jen těm zvířatům.Haf.Ven vycházím aniž bych byla namalovaná,zbavuju se černé,v práci mi čas od času hraje Neckář a když najdu po letech jeden pohled,s tím nejkrásnějším rukopisem,řeknu si,,jak  TY mi chybíš" ale VŽDY tu pro mě budeš. Máme tu u nás takovej směšnej klub,každé město ho má.Jmenuje se Dyleň a já nevím co ty pitomé holky a silné kluky každou sobotu baví trsat na to samé,beze smyslu.
Nejraději bych stála v tich zmiňovaných puntíkovaných šatech pod podiem s živou kapelou nebo trsala na pomádu.Gramofonová deska by pro mě byla vzácnost.Asi už to tak bude,přišla jsem na svět moc,moc pozdě.Ale stejně,je tu tak nějak fajn.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen